23 sierpnia 2013

Chcesz naleśnika ?


Naleśniki z serem i sosem pomarańczowym. 
Już kiedyś robiłam takie z Nutellą TUTAJ. Trochę są podobne do naleśników Suzette, tyle że moje są z serem, pomarańczową skórką i bez podpalania.
Na zdjęciu widzicie jeszcze wyciśnięty sok z pomarańczy i kawę.

Składniki:
4 usmażone naleśniki

nadzienie:
4 łyżki sera twarogowego
2-3 łyżki cukru
skórka otarta z jednej pomarańczy  (należy ją wcześniej sparzyć )
2-3 łyżki śmietany np: 12%

dodatkowo do smażenia:
1 łyżka cukru
1 łyżka masła
1/2 szklanki soku ze świeżo wyciśniętej pomarańczy

Wszystkie składniki na nadzienie wymieszaj i rozsmaruj na każdym naleśniku. Zawiń w trójkąt.
Na rozgrzaną patelnię wsyp łyżkę cukru i zaczekaj aż się rozpuści. Dodaj masło i wymieszaj. Ułóż naleśniki i podsmażaj chwilkę, potem przewróć na drugą stronę naleśniki i zalej sokiem z pomarańczy. Podsmażaj jeszcze dwie minuty.

Smacznego !



8 komentarzy:

Emma pisze...

Chcę! :)

Ervisha pisze...

Robiłam ale bez sera :) Zamawiam Twojego ;D

Marta pisze...

Ja również poproszę! Pycha :)

Maggie pisze...

Co za pytanie! Jasne, ze chce. Zwlaszcza z pomaranczowa nuta.

teenager ;) pisze...

jak dla mnie pycha !! uwielbiam takie naleśniki ;)

Zielaczek pisze...

Cudowne... :)

kuchcikOla pisze...

robiłam niedawno klasyczne crepes suzette i bardzo mi smakowały :) pomysł na posmarowanie naleśników serem bardzo mi się podoba :)

Kamciss pisze...

Obłędnie wyglądają :>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...