2 października 2013

Pani P



 Jestem bardzo kapryśna. Nie każdy potrafi mnie wyczarować. Trzeba mieć do mnie serce i cierpliwość. Wcale nie jestem taka słodka jak mówią o mnie czasem,  jestem lekka jak piórko. Na zewnątrz jestem chrupiąca, a w środku delikatna i lekko piankowa. Na głowie mam biały kapelusz ozdobiony kolorowymi kwaskowymi, kuleczkami. Karmelowa woalka spływa po kapeluszu i spełnia rolę dopełnienia mojego charakteru. 
Jestem piękna !  Jestem królową ! 
Jestem Pavlova !

Po przepis i więcej zdjęć zapraszam na Słodkie Cuda tutaj

3 komentarze:

Antenka pisze...

i to jest właśnie doskonała pavlova:D kocham, kocham, kocham!

asia white kitchen pisze...

:) Pozdrawiam Antenko

La Lolla pisze...

z przyjemnością spoglądam na tego posta, na te kilka słów o Pani P ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...