17 października 2013

Lubię :)


Lubię :)
Przygotowanie tortu jest dla mnie czymś co bardzo mnie relaksuje i daje satysfakcje. Uwielbiam je robić. Przygotowuje je przeważnie na jakąś okazję dla kogoś bliskiego. Zawsze odczuwam wtedy lekki niepokój, tremę czy się uda, czy będzie smakował, czy trafię w smak. Każdy tort jest inny, specyficzny. Nigdy nie trzymam się szablonu tylko puszczam wodzę fantazji (chyba że ktoś by mnie o to poprosił, to zrobię wg instrukcji)
Ten tort był prezentem na urodziny mojej Mamy. Chciałam żeby był wspaniały i był...Mimo że jest w nim wiele różnych smaków, to one wszystkie świetnie się uzupełniają. Natomiast czekoladowe cukierki nadają mu słodycz, która świetnie zamyka całość. 
Wybaczcie że nie mam zdjęcia w przekroju, ale był to prezent.
Na przygotowanie tortu Schoko Bons krok po kroku zapraszam na  Słodkie Cuda tutaj

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...