18 lipca 2012

CARPACCIO Z SERA CAMEMBERT I MELONA

W poczekalni u dentysty na stoliczku leżał stosik gazet. Tzw „prasa kobieca”.
Zawsze zastanawiałam się co biedny mężczyzna ma czytać w takiej poczekalni. 
No cóż, na szczęście są jeszcze gry w telefonach komórkowych :)
Ale ja sobie znalazłam w tym stosiku ...jakąś gazetę z której bardzo wrednie i nie elegancko wyrwałam jedną kartkę.  
To była kartka z przepisem na to carpaccio...
A więc!

Składniki:
½ melona (może być galia lub cantalupa)
opakowanie sera typu camembert
cytryna
garść słonecznika lub piniole
kilka oliwek lub marynowanych kaparów

Jak zrobić:
Melon umyć, przekroić na pół i wydrążyć pestki. Obrać. 
Nożykiem do obierania warzyw pokroić w cieniutkie plastry. 
Ser pokroić w jak najcieńsze plasterki (dobrze jest na chwilę włożyć ser do zamrażarki, wtedy łatwiej da się pokroić).
Na patelni uprażyć słonecznik. Na talerzykach poukładać ser, cienkie plastry melona, posypać słonecznikiem i wiórkami skórki z tartej cytryny.
 Ozdobić oliwkami.
Smacznego
 

3 komentarze:

Zosia pisze...

Świetny pomysł! a jak elegancko się prezentuje:)

asia white kitchen pisze...

Dzięki:)

Amber pisze...

Niezwykle mi się podoba!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...