21 czerwca 2013

Po pierwsze lato, po drugie...po ile czereśnie ?


 -czereśnie po ile ?
-po osiem
-a wczoraj były po dziesięć
-a dzisiaj też po dziesięć, ale już idę do domu i spuściłam do ośmiu

Mam w lodówce wiaderko sera białego, chce mi się pierogów, ale z przyczyn wyższych ich dzisiaj nie zrobię. Wczoraj miałam robić ciasto z czereśniami, ale olśniło mnie że nie mam jajek, a czereśnie też jakoś zniknęły niepostrzeżenie. 
Dziś kupiłam drugą porcję czereśni ( po osiem) i robię ciasto z serem i czereśniami. Myślę że będzie pyszne. Z dodatkiem prawdziwej wanilii nie może być niedobre. 
Temperatura na zewnątrz: w mieście 33 stopnie C. U mnie na wsi 31 stopni C. Sama nie wiem czy to nie samobójstwo włączać piekarnik na 200 stopni Celsjusza w taki upał. Ale co tam. Lubię ciepło.
Zapraszam po przepis na Słodkie Cuda tutaj.
Udanego pierwszego dnia lata !!



1 komentarz:

AZgotuj! pisze...

Teraz nie wiem. Ja kocham morele u mnie w mieście po 14 zł:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...