23 stycznia 2013

Sprawy ważne. Apel

Wiecie że nie znajdziecie u mnie żadnych reklam, żadnych sponsorowanych artykułów, sponsorowanych przepisów ani linków. Nie ma też u mnie żadnych konkursów sponsorowanych. Ale dziś chcę pomóc. Zupełnie bezinteresownie. Chcę za pośrednictwem asia-white-kitchen prosić Was o pomoc. Zbliża się ten nieprzyjemny czas (jak co roku) rozliczania deklaracji. Każdy z nas musi to zrobić. Każdy kto ma dochody. Ale to, co musicie oddać państwu, możecie przy okazji w tym jednym procencie komuś pomóc.
To nic nie kosztuje.
Moja cioteczna siostra ma córeczkę- Angelikę, która bez pomocy innych ludzi nie może funkcjonować.
Monika-moja siostra jest bardzo skromną, i utalentowaną osobą :-)
Dziękuje każdemu za każdą złotówkę. Dosłownie.
Jeśli jeszcze nie postanowiliście, komu przeznaczycie ten 1% to proszę o pomoc dla Angeliki.
Dziękuję Wam
Poniżej wklejam Apel od Rodziców

******

Drodzy Państwo,
Nasza córka Angelika ma 11 lat, urodziła się przedwcześnie, wykryto u niej wodogłowie, mózgowe porażenie dziecięce, zanik nerwu wzrokowego oraz skoliozę. Przeszła kilkakrotnie operację wszczepienia zastawki komorowo – otrzewnowej.
Jest pod stałą opieką neurologa i okulisty w Chełmie, w Lublinie w DSK
u endokrynologa, gastrologa i rehabilitanta natomiast w CZD w Warszawie
u neurochirurga i urologa. Angelika jest bardzo pogodna,
wszystkie cierpienia związane z leczeniem znosi bardzo dzielnie.
Córka jest dzieckiem leżącym, nie utrzymuje główki,
porozumiewa się z nami mimiką i dlatego potrzebuje stałej
i specjalistycznej rehabilitacji. Angelika zrobiła bardzo wiele ale potrzebuje pomocy. Dlatego zwracamy się do wszystkich Ludzi , czułych na cierpienie dzieci
z prośbą o pomoc. Pieniądze przez Państwa ofiarowane w całości zostaną przeznaczone
na leczenie i rehabilitacje naszej Angeliki.
Angelice można pomóc przekazując 1% podatku na subkonto utworzone
przez Fundację, wystarczy w zeznaniu podatkowym wskazać nazwę Fundacji:
Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” nr KRS 00000 37904,
oraz w polu cele szczegółowe wpisać 17064 Pakuła Angelika,
lub w drodze darowizny na subkonto córki:
Dane Fundacji: Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”
ul. Łomiańska 5
01-685 Warszawa
BPH S.A, Oddział w Warszawie
Numer konta: 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 z dopiskiem :17064 Pakuła Angelika- darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Serdecznie dziękujemy
Rodzice

******

Wszelkie pytania związane z przekazaniem 1% dla Angeliki proszę kierować na mój adres e-mail rydzykjoanna@gmail.com 
Asia

2 komentarze:

Anna Wlezień pisze...

Czas wypełniania pitów jest dla mnie zawsze trudny ... nie , nie z powodu zawiłości przepisów podatkowych , rzędów cyfr , sterty rachunków - to mam oswojone ... to wypełnienie rubryki " 1 % przeznaczam na ... " jest dla mnie trudne ... Praktycznie każdego dnia spotykam kogoś kto potrzebuje pomocy , komu los nie był łaskawy ... Jak wybrać w takiej chwili tę jedna osobę/jeden cel ? ... Jak wybrać by czuć , że wspomogło się właśnie tę osobę , która tej pomocy najbardziej potrzebowała ?... Zawsze dopada mnie wtedy poczucie bezsilności ...

asia white kitchen pisze...

Ankawell, to prawda, ja też mam zawsze dylemat. Różni ludzie pytają, znajomi, bliscy i nigdy nie wiem co wpisać. Myślę że jedynym wyjściem z ten sytuacji (ja tak robię) jeśli ktoś mnie poprosi jako pierwszy po prostu obiecuję że wpisuję i tak robię. Nie ma innego wyjścia. Kogoś trzeba wpisać. Serdecznie Cię pozdrawiam. Dobranoc, bo pisze to w nocy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...