25 lutego 2013

Sałatka ziemniaczana


To niezwykle prosta i smaczna sałatka, którą bardzo często robię jako dodatek do śledzi. Ma w sobie zaledwie trzy główne składniki. Jej koszt jest bardzo niski, ponieważ ziemniaki kosztują niewiele, a ogórki kiszone chyba każdy ma w domu a jeśli nie to zawsze można puścić oko do Mamy, lub po prostu kupić w sklepie za kilka groszy. Przepis dostałam od mojej Madzi. Dziękuję. Lekko go zmodyfikowałam bo dodałam jajko.




Sałatka ziemniaczana
5 średniej wielkości ziemniaków ugotowanych w skórce i obranych
4 średniej wielkości ogórki kiszone
2 jajka ugotowane na twardo
1 łyżeczka musztardy Dijon (może być inna)
2 łyżki majonezu przepis na domowy majonez  znajdziecie tutaj
1 łyżka suszonego majeranku
sól
pieprz

Jajka, ziemniaki, ogórki pokrój w kostkę. Wymieszaj , dopraw przyprawami i połącz z musztardą i majonezem.

Smacznego !



4 komentarze:

Antenka pisze...

bardzo mi się podoba ta sałatka:) lubię ziemniaczane:) a w takim wydaniu to dla mnie nowość, z chęcią zrobię ją u siebie1:)

Amber pisze...

Asiu,
wspaniała sałatka!
Lubię ,kocham.
Jeszcze z dodatkiem domowego majonezu to musi być poezja.
Zrobię!

Zielaczek pisze...

Uwielbiam sałatki ziemniaczane, a jeszcze nigdy żadnej nie zrobiłam! Zapisuję Twój przepis Asiu :)

Ola pisze...

klasyka gatunku... ale jaka dobra! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...